Bewertungen von Cafetaria 't Bosje Oosterhout
Neue Beurteilungen
Lindsey
Altijd een goede snelle service, bestelling klopt altijd en is kwalitatief top.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mariëlle Kuppens
Zoals altijd keurig op tijd, en het was weer heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mieke
Zoals altijd, weer heerlijk en heel snel bezorgd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Sandra Van der boor
De Kalfskroket was korrelig van binnen en had een rare geur. Heb hem weggegooid
Paco
Super lekker gegeten weer , snel weer bestellen. Beste Cafetaria in Oosterhout.
Mieke
Lekker snel bezorgd, en zoals altijd weer heerlijk echt een aanrader!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Myrthe
Lekker eten, snelle bezorging en vriendelijk personeel!
Jacco Leijten
Kim
Zoals altijd snel warm en lekker
Mieke
Alles was heerlijk! Alleen heb 1 verbeterpuntje. De open zak friet misschien plat onder in leggen in plaats van de zak zo open recht op in het tasje. Ten eerste is het niet zo fris zo open, en de friet koelt sneller af!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mayke Korebrits
Wanneer je aangeeft, zo snel mogelijk, dan geven ze een tijdstip op wat eigenlijk altijd klopt, erg fijn is dat! Verder is het eten altijd goed warm. Wanneer je aangeeft 'goed doorbakken' dan zijn ze dat ook. Assorti in snacks is ook heel goed. We bestellen niet vaak maar altijd bij 't Bosje!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mieke
Heerlijke verse friet en lekker warm bezorgd. Echt een aanrader!
M.w.
1 uur en 3 kwartier gewacht op het eten. Meermaals gebeld om te checken of er iets mis gegaan was, maar er werd niet opgenomen..
Natasja
Bestelling geplaatst. Door de drukte vanwege Koningsdag uiteindelijk de bestelling zelf opgehaald maar kwaliteit is altijd goed. Vriendelijk hardwerkend personeel!
Myrthe
Bestelling geplaatst om 18:00, het zou bezorgd worden om 18:45 en we hebben om 20:05 pas ontvangen. We hebben meerdere malen proberen te bellen en er werd niet opgenomen. Een belletje dat het vertraagd zou zijn was op zijn plaats geweest.
Noëmie
Het eten had ik om 18:00 besteld en kwam pas aan om 20:30. En alles kwam lauw aan. Voor mij niet herhaling vatbaar
Hans
Friet was aan de zachte kant, mss stoofvlees apart in een bekertje leveren. Verder prima, keurige en snelle bezorging
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Henk
Jolanda
Mariëlle Kuppens
Zoals altijd werd het snel bezorgd. Ook was het eten zoals gewoonlijk heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Angelique
Mooi op tijd, alles warm en lekker
Van Wanrooij
Alles was heel goed warm en vriendelijk bezorger ook
Theo
Snelle bezorging en alles smaakte weer goed
Rob
Quinty
Helemaal top!
Danielle
Alles is heerlijk daar en de bezorging is super snel!
Henny van Kla
Netjes bezorgd en lekker eten, bestelling wordt snel geleverd! Een aanrader en voor ons voor gaan we er zeker nog eens bestellen!
Diana Van aard
Verkeerde friet gewoon klein friet terwijl ik grote friet stoofvlees had besteld en ook een frietje oorlog en had een grove frikadel besteld en kreeg een naci bal
Jacco Leijten
Leo
Alles dik in orde
Mook
Friet was taai/doorbakken Bestelling half uur te laat bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
An
Lekker gegeten, altijd goed!!
Jan v Dalen
L.S. Bij mijn bestelling van 7-1-2026 ontbraken 2x slaatje. Die zou ik a.u.b. nog graag van uw ontvangen. Verder complimenten voor uw snelle bestelling, en voor de goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, Jan v D
Justine Bos
Niks ontvangen op 31 december zoals wel bevestigd is. Helaas ook niemand kunnen bereiken. Op de website stond niet dat jullie gesloten waren, maar ik neem aan dat jullie dat wel waren.
andy
bestelling is nooit gekomen.
Kim van Tilburg - van Rijs
We hebben om ongeveer 16:45 besteld , betaald en niks ontvangen. Terwijl op jullie eigen site staat dat jullie open zijn van 16:00-20:00.
Mariëlle Kuppens
Zoals altijd, keurig op tijd en super lekker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Wilma
Moon
Bestelling was veel te laat,en alles was lauw
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jacco Leijten
Arjan
Corne Ankersmit
Snelle bezorging, was weer super lekker. Op naar de volgende.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Van Dongen
carlo
Ik had eens een keer een friet pikante kip besteld. Gelijk de laatste keer. Er lagen welgeteld 6 stukjes kip op. (zo droog als een servetje) en niet echt pikant.
Jacco Leijten
Kim
Zoals altijd weer snel warm en heerlijk
Astrid
Was weer heerlijk, duurde iets langer maar dat komt omdat het zaterdag was denk ik, verder was alles weer top.
Brigit
Fijne cafetaria, altijd op tijd en alles nog vers en warm bij bezorging!
Rachel
Van den burg
Zoals altijd goed eten op tijd bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Lens
Zoals gewoonlijk een top service. Ze belde zelfs omdat ik alleen snacks besteld had. of ik geen frites vergeten was te bestellen. Dat noem ik nou echt mee denken. Niet alleen de service maar ook de snacks waren weer helemaal TOP. Ga zo zeker door, dan zijn wij er ook altijd.đ
Jacco Leijten
W
Lens
Zalig gegeten zoals gewoonlijk. De bestelling is altijd zo snel en goed verzorgd. Dit is en blijft echt onze betere snackbar. TOP. Voor herhaling vatbaar.
Jan Siemons
Het was weer prima in orde en precies op de afgesproken tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Astrid
Altijd lekker en complimenten voor de snelle bezorging
Egbert
Was weer prima
Giesel
't was heerlijk, had wat meer saus bij de menus gemogen
Van wanrooij
Alles was lekker alleen de sito sticks waren een beetje te lang gebakken, hard en droog.
Bici
Was en goed eten goede hoeveelheid
Rob
Smits
Keurig op tijd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Erna
Het was zoals gewoonlijk zalig, de bestelling was al binnen 30 minuten gebracht, terwijl ze aangaven dat het 50 minuten zou duren. Voor ons een heerlijke service. We bestellen regelmatig bij t Bosje maar voor ons echt een aanrader.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Maureen
Altijd warm, krokant en super lekker met mega vriendelijke en snelle bezorging!
Cees
Goeie spulletjes đen super snel bezorgd đ
Snoeren
Joyce
Bestelling kwam precies op tijd waar ik het op had besteld heerlijk
Dion
Goedeceten en op tijd bezorgd
Tommie
Normaal altijd wel goed. Helaas dit keer 2 verkeerde producten ontvangen. Werd zeer moeilijk over gedaan aan de telefoon door medewerker maar wij kennen er helaas niks aan doen als jullie een fout maken. Uiteindelijk toch 1 van de 2 producten als nalevering ontvangen. Dit was voor ons de laatste keer dat we bestellen bij jullie. Bezorger overigens wel aardig.
Lambregts
Prima. Ik zou wel even checken bij levering voor dat je gaat rijden of alles er bij zit.het is byzonder irritant als de bestelling niet compleet is. Nadien wel netjes opgelost.
Mook
Netjes en snel bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jos
Prima, en snel bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Yvette
We hebben weer heerlijk gegeten, bedankt!!
Pascal Beumer
Smaakte weer goed. Ze waren wat vergeten erbij te doen. Werd snel nabezorgd . Top service
Egbert
Was weer als vanouds super lekkerđđ
Jacco Leijten
Martin out
Zoals verwacht, lekker, voldoende en ook warm. Bedankt.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
André Verschuren
We bestellen best regelmatig bij jullie, maar helaas deze keer viel het tegen. Friet koud en leek al eerder opgebakken.
Mvm
Paco
Super lekker gegeten , zo als altijd. Beste frietzaak in Oosterhout.
André Verschuren
Zoals altijd dik in orde
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Marieke
Helaas was de bestelling incompleet en dat gaf ik aan bij de bezorger. Hij gaf aan dat mijn ijsje nog nabezorgd zou worden, maar ik heb niemand meer gezien. Ik heb nog 2x gebeld, maar er werd helaas niet opgenomen. Jammer!
Jacco Leijten
Maureen
Super snel geleverd, super vriendelijke man en heerlijk warme, krokante friet en snacks!
V dorst
Altijd weer goed
H. Simonse
Prima eten voor een goede prijs
Tommie
Corne Ankersmit
Vandaag voor 15 personen bestelling gedaan. Deze was super lekker, op tijd en helemaal compleet. Iedereen heeft lekker gegeten, gewoon super.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
M
Jurgen
Ruim een uur en 45 minuten moeten wachten da was wel beetje lang
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Rob
Anoniem
Super!!!
kevin
Geweldig eten gehad zeker voor herhaling vaatbaat
Erik von Rotz
Wij bestellen wekelijks bij 't Bosje. Ik ben heel eerlijk, soms is de kwaliteit iets minder en wijken de bestellingen wat af. Maar doorgaans is het top, lekker en netjes bezorgd. Ook deze keer hebben wij genoten van de eersteklas kwaliteit. Hou het zo vol mensen van 't Bosje!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Dj
Joost
Bestelling was mooi op tijd klaar, lekkere friet.
Diana van aard
Nou ze hadden ons eten ergens anders afgegeven
André Verschuren
Madelon
Heerlijke frietjes en snacks. Alles heel goed gebakken en lekker warm bij bezorging. Bezorging sneller dan verwacht en een vriendelijke bezorger. Hier gaan we vaker bestellen!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Kevin Broeders
Eten was prima! 1 frikandel speciaal vergeten, gebeld en binnen 10 min kwamen zie die als nog brengen!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Cafetaria 't Bosje
Beste klant, super bedankt voor uw feedback! :D Uw tip zal voortaan standaard bij ons zijn. Tot de volgende bestelling! - 'T Bosje