Bewertungen von Cafetaria 't Bosje Oosterhout

Neue Beurteilungen

5.0
Lindsey
8 Juni 2026

Altijd een goede snelle service, bestelling klopt altijd en is kwalitatief top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mariëlle Kuppens
7 Juni 2026

Zoals altijd keurig op tijd, en het was weer heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mieke
1 Juni 2026

Zoals altijd, weer heerlijk en heel snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra Van der boor
31 Mai 2026

De Kalfskroket was korrelig van binnen en had een rare geur. Heb hem weggegooid

Paco
29 Mai 2026

Super lekker gegeten weer , snel weer bestellen. Beste Cafetaria in Oosterhout.

Mieke
26 Mai 2026

Lekker snel bezorgd, en zoals altijd weer heerlijk echt een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Myrthe
24 Mai 2026

Lekker eten, snelle bezorging en vriendelijk personeel!

Jacco Leijten
22 Mai 2026
Kim
17 Mai 2026

Zoals altijd snel warm en lekker

Mieke
12 Mai 2026

Alles was heerlijk! Alleen heb 1 verbeterpuntje. De open zak friet misschien plat onder in leggen in plaats van de zak zo open recht op in het tasje. Ten eerste is het niet zo fris zo open, en de friet koelt sneller af!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Cafetaria 't Bosje

Beste klant, super bedankt voor uw feedback! :D Uw tip zal voortaan standaard bij ons zijn. Tot de volgende bestelling! - 'T Bosje

Mayke Korebrits
11 Mai 2026

Wanneer je aangeeft, zo snel mogelijk, dan geven ze een tijdstip op wat eigenlijk altijd klopt, erg fijn is dat! Verder is het eten altijd goed warm. Wanneer je aangeeft 'goed doorbakken' dan zijn ze dat ook. Assorti in snacks is ook heel goed. We bestellen niet vaak maar altijd bij 't Bosje!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mieke
5 Mai 2026

Heerlijke verse friet en lekker warm bezorgd. Echt een aanrader!

M.w.
28 April 2026

1 uur en 3 kwartier gewacht op het eten. Meermaals gebeld om te checken of er iets mis gegaan was, maar er werd niet opgenomen..

Natasja
28 April 2026

Bestelling geplaatst. Door de drukte vanwege Koningsdag uiteindelijk de bestelling zelf opgehaald maar kwaliteit is altijd goed. Vriendelijk hardwerkend personeel!

Myrthe
27 April 2026

Bestelling geplaatst om 18:00, het zou bezorgd worden om 18:45 en we hebben om 20:05 pas ontvangen. We hebben meerdere malen proberen te bellen en er werd niet opgenomen. Een belletje dat het vertraagd zou zijn was op zijn plaats geweest.

Noëmie
27 April 2026

Het eten had ik om 18:00 besteld en kwam pas aan om 20:30. En alles kwam lauw aan. Voor mij niet herhaling vatbaar

Hans
26 April 2026

Friet was aan de zachte kant, mss stoofvlees apart in een bekertje leveren. Verder prima, keurige en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk
19 April 2026
Jolanda
18 April 2026
Mariëlle Kuppens
13 April 2026

Zoals altijd werd het snel bezorgd. Ook was het eten zoals gewoonlijk heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angelique
4 April 2026

Mooi op tijd, alles warm en lekker

Van Wanrooij
1 April 2026

Alles was heel goed warm en vriendelijk bezorger ook

Theo
29 MĂ€rz 2026

Snelle bezorging en alles smaakte weer goed

Rob
24 MĂ€rz 2026
Quinty
15 MĂ€rz 2026

Helemaal top!

Danielle
14 MĂ€rz 2026

Alles is heerlijk daar en de bezorging is super snel!

Henny van Kla
3 MĂ€rz 2026

Netjes bezorgd en lekker eten, bestelling wordt snel geleverd! Een aanrader en voor ons voor gaan we er zeker nog eens bestellen!

Diana Van aard
26 Februar 2026

Verkeerde friet gewoon klein friet terwijl ik grote friet stoofvlees had besteld en ook een frietje oorlog en had een grove frikadel besteld en kreeg een naci bal

Jacco Leijten
17 Februar 2026
Leo
16 Februar 2026

Alles dik in orde

Mook
9 Februar 2026

Friet was taai/doorbakken Bestelling half uur te laat bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

An
15 Januar 2026

Lekker gegeten, altijd goed!!

Jan v Dalen
8 Januar 2026

L.S. Bij mijn bestelling van 7-1-2026 ontbraken 2x slaatje. Die zou ik a.u.b. nog graag van uw ontvangen. Verder complimenten voor uw snelle bestelling, en voor de goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, Jan v D

Justine Bos
1 Januar 2026

Niks ontvangen op 31 december zoals wel bevestigd is. Helaas ook niemand kunnen bereiken. Op de website stond niet dat jullie gesloten waren, maar ik neem aan dat jullie dat wel waren.

andy
1 Januar 2026

bestelling is nooit gekomen.

Kim van Tilburg - van Rijs
31 Dezember 2026

We hebben om ongeveer 16:45 besteld , betaald en niks ontvangen. Terwijl op jullie eigen site staat dat jullie open zijn van 16:00-20:00.

Mariëlle Kuppens
22 Dezember 2025

Zoals altijd, keurig op tijd en super lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilma
24 November 2025
Moon
16 November 2025

Bestelling was veel te laat,en alles was lauw

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacco Leijten
16 November 2025
Arjan
3 November 2025
Corne Ankersmit
2 November 2025

Snelle bezorging, was weer super lekker. Op naar de volgende.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Dongen
1 November 2025
carlo
25 Oktober 2025

Ik had eens een keer een friet pikante kip besteld. Gelijk de laatste keer. Er lagen welgeteld 6 stukjes kip op. (zo droog als een servetje) en niet echt pikant.

Jacco Leijten
19 Oktober 2025
Kim
14 Oktober 2025

Zoals altijd weer snel warm en heerlijk

Astrid
11 Oktober 2025

Was weer heerlijk, duurde iets langer maar dat komt omdat het zaterdag was denk ik, verder was alles weer top.

Brigit
11 Oktober 2025

Fijne cafetaria, altijd op tijd en alles nog vers en warm bij bezorging!

Rachel
5 Oktober 2025
Van den burg
5 Oktober 2025

Zoals altijd goed eten op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lens
5 Oktober 2025

Zoals gewoonlijk een top service. Ze belde zelfs omdat ik alleen snacks besteld had. of ik geen frites vergeten was te bestellen. Dat noem ik nou echt mee denken. Niet alleen de service maar ook de snacks waren weer helemaal TOP. Ga zo zeker door, dan zijn wij er ook altijd.👌

Jacco Leijten
1 Oktober 2025
W
22 September 2025
Lens
10 September 2025

Zalig gegeten zoals gewoonlijk. De bestelling is altijd zo snel en goed verzorgd. Dit is en blijft echt onze betere snackbar. TOP. Voor herhaling vatbaar.

Jan Siemons
7 September 2025

Het was weer prima in orde en precies op de afgesproken tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
7 September 2025

Altijd lekker en complimenten voor de snelle bezorging

Egbert
6 September 2025

Was weer prima

Giesel
2 September 2025

't was heerlijk, had wat meer saus bij de menus gemogen

Van wanrooij
29 August 2025

Alles was lekker alleen de sito sticks waren een beetje te lang gebakken, hard en droog.

Bici
27 August 2025

Was en goed eten goede hoeveelheid

Rob
25 August 2025
Smits
24 August 2025

Keurig op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erna
24 August 2025

Het was zoals gewoonlijk zalig, de bestelling was al binnen 30 minuten gebracht, terwijl ze aangaven dat het 50 minuten zou duren. Voor ons een heerlijke service. We bestellen regelmatig bij t Bosje maar voor ons echt een aanrader.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maureen
16 August 2025

Altijd warm, krokant en super lekker met mega vriendelijke en snelle bezorging!

Cees
16 August 2025

Goeie spulletjes 👌en super snel bezorgd 👍

Snoeren
10 August 2025
Joyce
9 August 2025

Bestelling kwam precies op tijd waar ik het op had besteld heerlijk

Dion
8 August 2025

Goedeceten en op tijd bezorgd

Tommie
7 August 2025

Normaal altijd wel goed. Helaas dit keer 2 verkeerde producten ontvangen. Werd zeer moeilijk over gedaan aan de telefoon door medewerker maar wij kennen er helaas niks aan doen als jullie een fout maken. Uiteindelijk toch 1 van de 2 producten als nalevering ontvangen. Dit was voor ons de laatste keer dat we bestellen bij jullie. Bezorger overigens wel aardig.

Lambregts
5 August 2025

Prima. Ik zou wel even checken bij levering voor dat je gaat rijden of alles er bij zit.het is byzonder irritant als de bestelling niet compleet is. Nadien wel netjes opgelost.

Mook
4 August 2025

Netjes en snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jos
4 August 2025

Prima, en snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvette
3 August 2025

We hebben weer heerlijk gegeten, bedankt!!

Pascal Beumer
25 Juli 2025

Smaakte weer goed. Ze waren wat vergeten erbij te doen. Werd snel nabezorgd . Top service

Egbert
25 Juli 2025

Was weer als vanouds super lekker🎉🎉

Jacco Leijten
18 Juli 2025
Martin out
13 Juli 2025

Zoals verwacht, lekker, voldoende en ook warm. Bedankt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

André Verschuren
12 Juli 2025

We bestellen best regelmatig bij jullie, maar helaas deze keer viel het tegen. Friet koud en leek al eerder opgebakken.

Mvm
30 Juni 2025
Paco
27 Juni 2025

Super lekker gegeten , zo als altijd. Beste frietzaak in Oosterhout.

André Verschuren
15 Juni 2025

Zoals altijd dik in orde

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marieke
13 Juni 2025

Helaas was de bestelling incompleet en dat gaf ik aan bij de bezorger. Hij gaf aan dat mijn ijsje nog nabezorgd zou worden, maar ik heb niemand meer gezien. Ik heb nog 2x gebeld, maar er werd helaas niet opgenomen. Jammer!

Jacco Leijten
9 Juni 2025
Maureen
8 Juni 2025

Super snel geleverd, super vriendelijke man en heerlijk warme, krokante friet en snacks!

V dorst
30 Mai 2025

Altijd weer goed

H. Simonse
28 Mai 2025

Prima eten voor een goede prijs

Tommie
21 Mai 2025
Corne Ankersmit
18 Mai 2025

Vandaag voor 15 personen bestelling gedaan. Deze was super lekker, op tijd en helemaal compleet. Iedereen heeft lekker gegeten, gewoon super.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
11 Mai 2025
Jurgen
4 Mai 2025

Ruim een uur en 45 minuten moeten wachten da was wel beetje lang

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
4 Mai 2025
Anoniem
24 April 2025

Super!!!

kevin
18 April 2025

Geweldig eten gehad zeker voor herhaling vaatbaat

Erik von Rotz
14 April 2025

Wij bestellen wekelijks bij 't Bosje. Ik ben heel eerlijk, soms is de kwaliteit iets minder en wijken de bestellingen wat af. Maar doorgaans is het top, lekker en netjes bezorgd. Ook deze keer hebben wij genoten van de eersteklas kwaliteit. Hou het zo vol mensen van 't Bosje!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dj
30 MĂ€rz 2025
Joost
28 MĂ€rz 2025

Bestelling was mooi op tijd klaar, lekkere friet.

Diana van aard
26 MĂ€rz 2025

Nou ze hadden ons eten ergens anders afgegeven

André Verschuren
25 MĂ€rz 2025
Madelon
24 MĂ€rz 2025

Heerlijke frietjes en snacks. Alles heel goed gebakken en lekker warm bij bezorging. Bezorging sneller dan verwacht en een vriendelijke bezorger. Hier gaan we vaker bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin Broeders
24 MĂ€rz 2025

Eten was prima! 1 frikandel speciaal vergeten, gebeld en binnen 10 min kwamen zie die als nog brengen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.